Küpsiste kasutamine.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. See võimaldab meil koguda anonüümseid statistilisi andmeid, et parandada meie veebilehe toimimist ja kasutajakogemust. Ignoreerige seda teadet, kui olete nõus jätkama. Klõpsake allolevatele linkidele, et saada täiendavat informatsiooni meie poolt kasutatavatest küpsistest ning uurida, kuidas muuta oma küpsiste seadeid.
Jätka> Õiguslik teave> Muuda oma küpsiste seadeid> Rohkem infot küpsiste kohta

”Bosch on suurte kodumasinate kategoorias nr 1 kaubamärk Euroopas.”

Seda väidet toetabEuromonitori iga-aastane ülemaailmne kodumasinate valdkonna uuring, mille tulemused avaldab Euromonitor iga kalendriaasta lõpus.
Uuring viiakse läbi 46 riigi* turul igal aastal maist septembrini.

Euromonitori iga-aastases uuringus esitatakse kõigile vastajatele (tootjad, edasimüüjad, turustajad, panga-analüütikud, finants- ja kaubandusajakirjanikud) küsimusi makro- ja mikroökonoomika tegurite, kaubanduse, pakkumise ja tarbimise trendide kohta, millega tehakse kindlaks eelmise ja jooksva kalendriaasta nõudlustasemed.

Kokkuvõttes usub Euromonitor, et tulemused on usaldusväärsed ja esindavad selgelt turu konsensuslikku pilti nimetatud valdkonna 2016. aasta mahtudest ja osakaalust riiklikul, piirkondlikul ja ülemaailmsel tasemel.


Kõik Euromonitori rahvusvahelised valdkonnapõhised aruanded põhinevad peamistel uurimismeetoditel:


  • dokumentide analüüs

  • kauplusekontrollid

  • kaubandusuuring

  • ettevõtte analüüs

  • prognoosid

  • andmete valideerimine

  • turuanalüüs


Tekst on Euromonitor International Ltd Claim Certificate'i kokkuvõte.

*Andmed ei sisalda teavet Soome kohta.



 
 
Online Survey