Kui teie kohvimasina klaaskann või kohvikann läheb katki, on oluline, millal see juhtus. Kas 24 kuu pikkuse garantiiperioodi jooksul? Sellisel juhul asendame enamasti toote. Eelduseks on, et klaaskann või kohvikann läks katki meiepoolse materjaliprobleemi tõttu. Kui ei, võite otsida Boschi teeninduspartnerite varuosade hulgast uue klaaskannu, kasutades E-numbrit ja tootenumbrit.
Bosch Eesti soovib teie abi, et saaksime teile pakutavaid tooteid ja teenuseid paremaks muuta. Selleks tahaksime kuulda teie arvamust. Kas oleksite nõus vastama sellele lühikesele küsitlusele?
Selleks ei kulu rohkem kui minut.
Kui vajate abi, võtke meiega ühendust aadressil careline-EE@bshg.com või helistage numbril 600 7877 .
Suur tänu!
Bosch Eesti soovib teie abi, et saaksime teile pakutavaid tooteid ja teenuseid paremaks muuta. Selleks tahaksime kuulda teie arvamust. Kas oleksite nõus vastama sellele lühikesele küsitlusele?
Selleks ei kulu rohkem kui minut.
Kui vajate abi, võtke meiega ühendust aadressil careline-EE@bshg.com või helistage numbril 600 7877 .
Suur tänu!