Küpsiste kasutamine

Meie veebisaidil kasutatakse küpsiseid, mis võimaldab Boschil koguda anonüümseid statistilisi andmeid veebisaidi täiustamiseks. Eira seda sõnumit, kui oled nõus ja soovid jätkata. Klõpsa allolevatel linkidel, kui soovid lugeda lisateavet kasutatavate küpsiste ja selle kohta, kuidas küpsiste sätteid muuta.

  

Kohvimasina klaaskann läks katki

Kohvimasina klaaskann läks katki. Mida teha?

Kui teie kohvimasina klaaskann või kohvikann läheb katki, on oluline, millal see juhtus. Kas 24 kuu pikkuse garantiiperioodi jooksul? Sellisel juhul asendame enamasti toote. Eelduseks on, et klaaskann või kohvikann läks katki meiepoolse materjaliprobleemi tõttu. Kui ei, võite otsida Boschi teeninduspartnerite varuosade hulgast uue klaaskannu, kasutades E-numbrit ja tootenumbrit.

Teeninduspartnerite juurde

Võtke meiega ühendust

Kirjutage aadressil: careline-EE@bshg.com või helistage numbril 6007877.

Oleme avatud esmaspäevast reedeni 8:00 – 17:00

Abi on juba teel

Leppige tehnikuga kokku kohtumine teile sobival kuupäeval ja ajal.

Boschi kodumasinate hooldusteenindus

Suurepärane teenindus nii enne kui ka pärast ostu.