Küpsiste kasutamine

Meie veebisaidil kasutatakse küpsiseid, mis võimaldab Boschil koguda anonüümseid statistilisi andmeid veebisaidi täiustamiseks. Eira seda sõnumit, kui oled nõus ja soovid jätkata. Klõpsa allolevatel linkidel, kui soovid lugeda lisateavet kasutatavate küpsiste ja selle kohta, kuidas küpsiste sätteid muuta.

  

Bosch on suurte kodumasinate kategoorias nr. 1 kaubamärk Euroopas.

Seda väidet toetab Euromonitori iga-aastane ülemaailmne kodumasinate valdkonna uuring, mille tulemused avaldab Euromonitor iga kalendriaasta lõpus.

Uuring viiakse läbi 46 riigi* turul igal aastal maist septembrini.

Euromonitori iga-aastases uuringus esitatakse kõigile vastajatele (tootjad, edasimüüjad, turustajad, panga-analüütikud, finants- ja kaubandusajakirjanikud) küsimusi makro- ja mikroökonoomika tegurite, kaubanduse, pakkumise ja tarbimise trendide kohta, millega tehakse kindlaks eelmise ja jooksva kalendriaasta nõudlustasemed.

Kokkuvõttes usub Euromonitor, et tulemused on usaldusväärsed ja esindavad selgelt turu konsensuslikku pilti nimetatud valdkonna 2016. aasta mahtudest ja osakaalust riiklikul, piirkondlikul ja ülemaailmsel tasemel.

Kõik Euromonitori rahvusvahelised valdkonnapõhised aruanded põhinevad peamistel uurimismeetoditel:

◦dokumentide analüüs
◦kauplusekontrollid
◦kaubandusuuring
◦ettevõtte analüüs
◦prognoosid
◦andmete valideerimine
◦turuanalüüs

Tekst on Euromonitor International Ltd Claim Certificate'i kokkuvõte.

*Andmed ei sisalda teavet Eesti kohta.