[global.common.btn.skiptocontent]
Kodumasinad

Korduma kippuvad küsimused Home Connecti funktsiooni kohta

Boschi uued Home Connecti funktsiooniga seadmed avavad teie kodus täiesti uued võimalused. Nüüd saate oma seadmeid eemalt ja mugavalt juhtida nutitelefonist või tahvelarvutist, muutes nõnda oma igapäevaelu lihtsamaks ja võimaldades saavutada täiuslikke tulemusi.

Millal on mul võimalik edasimüüjatelt Home Connecti süsteemi sobivaid kodumasinaid osta?

Esimesed Boschi ja Siemensi Home Connecti funktsiooniga nõudepesumasinad on jaemüügikauplustes saadaval alates 2014. aasta detsembrist. 2015. aastal lisandusid neile pesumasinad, kuivatid ja külmikud. 2016. aasta kevadel tulid turule täisautomaatsed kohvimasinad ning aasta lõpus ka õhupuhastid ja pliidiplaadid.

Kas ma saan Home Connecti funktsiooni lisada juba olemasolevatele kodumasinatele?

Ei saa. Seadmete täiendamine või moderniseerimine on keeruline kahel põhjusel. Esiteks jääb hiljem lisatud lahendus alguses kavandatud lahendusele alati alla ja on kallim. Lisaks rakendatakse kodumasinatel spetsiaalseid turvameetmeid, mida tuleb järgida ja kontrollida isegi seadmete kohapealsel asendamisel.

Kas Home Connecti süsteemi saab lisada ka teisi elemente nagu valgustus või küte?

Seda me planeerinud ei ole, kuna keskendume ainult eri kaubamärkide kodumasinate koondamisele ühe rakenduse alla. Oleme sellegipoolest alati kõigele uuele avatud, mis tähendab, et meie seadmed ja kogu Home Connecti süsteem on integreeritav teiste koduste automaatikasüsteemidega. Termostaatide ja suitsuandurite integreerimine on esimene samm õiges suunas. Peale selle töötab Home Connect välja ka tarkvaraarenduskomplekti SDK, mis muudab meie süsteemiga ühendumise partneritele lihtsamaks.

Kas kodumasinatele pääseb korraga ligi ka erinevatest seadmetest?

Jah, kodumasinaid saab juhtida erinevatest mobiilseadmetest. Esimene, mis koduseadmega ühendub, on „superkasutaja“, millel on teatud õigused ja mis saab näiteks teisi kasutajaid seadmest eemaldada. Üldiselt on eesõigus seadme otsesel juhtimisel.

Millised on mini Wi-Fi-ruuterile kehtivad miinimumnõuded?

Home Connecti süsteem töötab kõigi turul leiduvate standardsete Wi-Fi-ruuteritega, mis ühilduvad ka tavapäraste nutiseadmetega (nutitelefon, tahvelarvuti). Turvakaalutlustel peab Wi-Fi-võrk olema krüptitud (WPA või WPA2 krüptimine). Kui teie Wi-Fi-võrk ei ole krüptitud, ei ole kodumasina registreerimine võimalik. Nõnda on Home Connecti kasutamine lihtne ja ka võimalikult turvaline.

Kuidas on lood andmekaitse ja turvalisusega?

Lõime ja rakendasime Home Connecti süsteemi jaoks laiahaardelise ohutuskontseptsiooni. See hõlmab ka süsteemi regulaarset kontrollimist professionaalsete häkkerite poolt. Kasutame tipptasemel krüptimistehnoloogiat ja laseme sõltumatutel ekspertidel oma süsteemi regulaarselt testida. Home Connecti rakenduse kohta saime TÜV-TRUST-IT „usaldusväärse rakenduse“ tähise. See hõlmab krüptimist ja andmeturvet kooskõlas föderaalse andmekaitseseadusega ning ettevõttesiseste ja -väliste vastavuseeskirjade kontrolli.

Mis teeb Home Connecti süsteemi turvakontseptsiooni eriliseks?

Home Connecti süsteemi turvakontseptsioon koosneb erinevatest meetoditest, mida kasutatakse Home Connecti süsteemi konkreetsete komponentide (koduseade, rakendus, suhtlusmoodul, Home Connecti server jne) ja liideste tööks: andmevahetus põhineb Home Connecti protokollil. Home Connecti serveris talletatakse vaid oluline teave. Home Connecti funktsiooniga seadmete kasutamisel kogutud andmeid ei ühendata Home Connecti rakenduse kasutajaks registreerimisel jagatud teabega. See parandab kasutajate andmete kaitset. Ka kommunikatsioon toimib ainult krüptitud võrkudes ning turvalisust lisavad Home Connecti rakendusele turvasertifikaadid, serveri tulemüür ja paroolikaitse.

Kas saan keelata oma kodumasinatel andmete saatmise?

Teatud funktsioonid sõltuvad sellest, kas seade on serveriga ühendatud. Kuid loomulikult saate ise otsustada, kas soovite kasutada lisafunktsioone, mida võrku ühendatud kodumasinad võimaldavad. Kodumasinad saadavad ja võtavad teavet vastu ainult siis, kui seda selgesõnaliselt lubate, ning teil on selle üle täielik kontroll.

Kas saan oma andmeid kustutada? Kas võin olla täiesti kindel, et need andmed on täielikult kustutatud?

Jah, võite olla täiesti kindel, et andmed on täielikult kustutatud. Koduseadmeid on võimalik lähtestada tehaseseadetele. Nõnda on kõik võrguseadistused ja kontod seadmest eraldi. Saate oma Home Connecti konto igal ajal kustutada, minnes rakenduses seadistuste alajaotisesse. Home Connecti serverist volituste kustutamiseks helistage Home Connecti klienditeenindusele. Kõik teie seadmekasutust puudutavad andmed kustutatakse automaatselt 10 päeva pärast.

Kas kodumasinate jaoks on olemas ka LAN-liides?

Ei, LAN-ühendust me hetkel ei plaani, sest Home Connect kasutab andmeedastuseks Wi-Fit. Igale seadmele LAN-kaabli paigaldamine oleks väga keeruline. Otsustasime Wi-Fi-tehnoloogia kasuks, sest tänapäeval on see olemas peaaegu kõigis majapidamistes ja seega on võimalik otsesuhtlus mobiilseadmete ja koduseadmete vahel.

Mis seadmed on Home Connecti funktsiooni kasutamiseks vajalikud?

Lisaks teie Home Connecti ühilduvusega seadmele vajate veel vaid Home Connecti rakendusega nutiseadet ja Wi-Fi-ruuterit.

Minu kodumasina vastuvõetav Wi-Fi-signaal on nõrk, kuna see asub Wi-Fi-ruuterist võrdlemisi kaugel. Kas see takistab mul Home Connecti süsteemi kasutamist?

Siin on mitu võimalust. Oma võrgu leviala saab võimendiga laiendada. Kui võimendi paigutada kodumasina ja ruuteri vahele, peaks internet probleemideta ka näiteks keldrisse levima. Teine võimalus interneti kodumasinani toomiseks on kasutada seinakontakti ühendatavat adapterit. Nii saate võrgus kasutatava kodumasinaga otse internetti logida ja seda sealt juhtida. Meie klienditeenindus annab teile meeleldi kummagi variandi kohta nõu ja aitab vajadusel sobiva riistvara hankida.

Kuidas ma tean, kas internet minu kodumasinani ulatub?

Signaali tugevuse kontrollimiseks on olemas rakendused, näiteks Wi-Fi Analyser. Signaali tugevust saab kodumasina asukohas kontrollida ka nutitelefoni või tahvliga.

Kui palju rakendus maksab ja kust ma selle alla laadida saan?

Rakendus on tasuta ja seda pakuvad Apple’i App Store ja Google’i Play Store.

Kas saan Home Connecti ühilduvusega seadmetega endiselt kaasa ka paberjuhendi?

Jah. Paberil kasutusjuhend lisatakse ostetavale kodumasinale. Siiski annab digitaalne kasutusjuhend lisandväärtust, kuna koduseadmete funktsioone on lihtsam mõista.

Meie teenindus

Suurepärane teenindus nii enne kui ka pärast ostu.

+372 6007 877

careline-EE@bshg.com

Miks valida Bosch?

Avastage kvaliteet, täiuslikkus ja töökindlus.

Leidke edasimüüja

Otsige enda lähedal asuvaid edasimüüjaid.