Vintage reklaam 1964. aasta Bosch’i nõudepesumasina jaoks, kus on esile tõstetud selle sirge disain, ümber paigutatud toolid.

Täpsus pesuvahendite doseerimisel.

Me täiustame oma tooteid pidevalt. Kuna üheksal juhul kümnest mõõdetakse pesuvahendeid silma järgi valesti, toodame pesumasinaid, mis teevad pesuvahendi doseerimise lihtsamaks. Uus i-DOS-tehnoloogia lisab vastavalt pesu tüübile ja kogusele automaatselt vedelat pesuvahendit – ja seda väga täpselt. See on kasulik nii pesule kui ka keskkonnale.

Vintage reklaam, Bosch nõudepesumasin on esile toodud koos humoorika pealkirjaga selle tõhususe kohta pärast pidu.

Me ajame läbi ilma ebavajalikuta. Näiteks kasvuhoonegaasid.

1990ndatel hakatakse maailmas suuremat tähelepanu pöörama keskkonna kaitsmiseks vajalikule jätkusuutlikkusele. Samal ajal lõi Bosch juba selles valdkonnas standardeid ja hakkas Saksamaal, Kreekas ning Hispaanias tootma täielikult CFC- ja FC-vabu külmikuid.

Naine korraldab hästi varustatud külmkappi, laps osutab toidukraamiga täidetud sügavkülmakappi – 1989. aasta.

Me pikendame puu- ja köögiviljade realiseerimisaega.

1989. aastal tuli turule veel üks Boschi uuenduslik toode: 0° jahutustehnoloogia. Sellest ajast peale säilivad puu- ja köögiviljad meie külmikutes kauem värskete ja krõmpsudena.

Klaasist ahjuvorm, milles on rosmariiniga maitsestatud rostbiif, kirsstomatid ja rohelised oad, retroreklaam aastast 1981.

Üks seade, palju võimalusi.

1980ndatel kerkis esile täiesti uus elustiil, mis pani igapäevaelule suuremad ootused kui kunagi varem. Sealhulgas ka kodumasinatele. Bosch võttis kohe need ajastu märgid omaks ja ehitas peagi ühte seadmesse kokku erinevad funktsioonid. Ei ole just väga üllatav, et esimese integreeritud mikrolaineahju, mitmeotstarbelise ahju ja isepuhastuva tehnoloogiaga sisseehitatud pliidi tegime just meie.

Vintage ahi, milles on praad ja köögiviljad, taustal nostalgiat täis 1973. aasta perestseen, kus pereliikmed on õues.

Nullist küpseks mõne minutiga.

1970ndad on kiirendamise kümnend: aeg muutub kõigi jaoks järjest väärtuslikumaks. Seepärast pakkus Bosch töötavatele naistele alates 1973. aastast mikrolaineahju – loomulikult oli see kasulik ka kogu ülejäänud perele.

Vintage reklaam aastast 1967, pildil värvikas lilleline kleit koos Bosch’i pesumasina kasutusjuhendiga.

Pesumasin ja kuivati pandi lõpuks ühte seadmesse.

Selleks, et pesta ja kuivatada kõiki 70ndate alt laienevaid pükse, miniseelikuid ja polüestersärke ilma katkestusteta, lõime me esimese kombineeritud kuivatiga pesumasina, millel on katkestuseta programm.

Vintage Bosch’i reklaam, mis tutvustab erinevaid köögi- ja kodumasinaid aastast 1970.

Väikesed kodumasinad, millel on suur mõju.

Föönid, elektrilised hambaharjad, tolmuimejad ja paljud muud Boschi seadmed muudavad 70ndatel elu lihtsamaks. Isegi hommikusöögiks täiusliku muna keetmine on nüüd imelihtne tänu esimesele Boschi munakeetjale, mis ilmus turul aastal 1970.

Vintage reklaam 1964. aasta Bosch’i nõudepesumasina jaoks, kus on esile tõstetud selle sirge disain, ümber paigutatud toolid.

Nüüdsest alates kuulub nõude käsitsi pesemine ajalukku.

60ndatest alates hakkasid rollid muutuma ja see, et naine käib tööl, ei olnud enam ebaharilik. Me aitame neil kodutöid mugavamaks muuta. Bosch Home Appliances‘i esimene nõudepesumasin lõpetas töörohke käsitsi pesemise ajastu. See säästab aega, vaeva ja vett. Ja tulemused on alati säravad.

Kaks vintage reklaami aastast 1958, mis tutvustavad Bosch’i pealtlaetavaid pesumasinaid.

Pesemine, pöörlemine, loputamine – täisautomaatselt.

Esimene Boschi pesumasin läheb seeriatootmisesse 1958. aastal. Selle tulemusena muutub pesupesemine järjest kõrvalisemaks teemaks.

Vintage reklaami aastast 1952, mis tutvustab köögikombaini-blenderit.

Esimene Boschi köögikombain.

Moodsatesse majapidamistesse ilmub järjest enam elektrilisi seadmeid. Meie toome turule oma esimesed köögikombainid. Seadmega Neuzeit I saab segada, sõtkuda, hakkida, purustada, püreestada, jahvatada ja riivida. Masin vabastab naised köögis mitmetest ülesannetest ning muudab toiduvalmistamise ja küpsetamise palju lihtsamaks.

Reklaamipilt, kus on esitatud erinevad Bosch’i külmikud aastate lõikes.

Ilus siis, disainiklassik tänapäeval.

Bosch toob turule külmiku, mis paistab silma oma mõistliku jahekapi ruumikasutuse ja üllatavalt suure sügavkülma mahutavusega. Kitsa mudeli disain aitab kaasa selle suurele populaarsusele. Selle disainiklassiku leiab ka tänapäeval paljudes majapidamistes – muidugi uusima tehnoloogiaga varustatuna.

1933. aasta vintage reklaam, kus naine kasutab Bosch’i külmkappi, esitledes selle disaini ja sisemisi sektsioone.

Uus peatükk meie eduloos. Esimene Boschi elektriline külmik.

1933. aastal esitleme oma esimest kodumasinat Saksamaal. Väike elektriline Boschi külmik mahutab 60 liitrit ja sellel on ümar kuju.

Ajaloolised must-valged pildid aastast 1929, mis kujutavad pesu ja köögi stseene, taustal korterelamu.

Tuleviku kodutehnika. Kõik algab siit.

Aastaks 1929 on Boschis juba üle 10 000 töötaja ja see tegutseb üle kogu maailma – aga praegu veel ainult mootorsõidukite ja tööstustehnoloogia valdkonnas. 1920ndate teises poole ülemaailmse majanduskriisi mõjutusel hakati avastama uusi ärivaldkondi. Nende hulgas olid eelkõige taskukohased kodumasinad, mida varasemalt kasutati ainult suurtes majapidamistes ja äritegevuses.

Ajalooline must-valge pilt Bosch’i tehasest aastast 1886, lisaks pilt lähedalasuvatest hoonetest ja munakivitänavast.

Robert Boschi esimene töökoda paneb aluse ettevõttele Bosch Home Appliances.

Oma peenmehaanika ja elektrotehnika töökoha rajamisega paneb Robert Bosch Stuttgardis aluse meie eduloole. Tema jaoks on mõte igal ajal parima võimaliku mittetootmisest väljakannatamatu. Robert Bosch lähtus alati põhimõttest, et aus tööosavus on tähtsam kui ajutine kasu. Seepärast ongi meie tooted ligikaudu 130 aastat tähistanud kompromissitut kvaliteeti, tehnilist täiuslikkust ja absoluutset usaldusväärsust.

Helehallil taustal valge Bosch Home Appliances service logo.
Meie teenindus

Suurepärane teenindus nii enne kui ka pärast ostu.

+372 6007 877

careline-EE@bshg.com

Helehallil taustal valge Experience Bosch logo.
Miks valida Bosch?

Avastage kvaliteet, täiuslikkus ja töökindlus.

Helehallil taustal valge Find a dealer logo.
Leidke edasimüüja

Otsige enda lähedal asuvaid edasimüüjaid.